REKLAMA
REKLAMA

Kampania outdoorowa smakowej wody Żywiec Zdrój

Autor: wirtualnemedia.pl 6 lipca 2011 10:23

Outdoorowa kampania wody Żywiec Zdrój Smako-łyk podkreśla rodzinny charakter tej marki.

REKLAMA
W akcji pod hasłem "Dopełnia smak każdego posiłku" wykorzystywane są m.in. layouty, na których kluczowy dla kompozycji stół z butelką Żywca Zdrój Smako-łyk jest elementem trójwymiarowym wystającym z plakatu. Ma to uatrakcyjnić przekaz i przyciągnąć do niego uwagę odbiorców.

 

Elementy 3D znajdują się na wybranych ekspozycjach wielkoformatowych w centralnych punktach pięciu największych miast.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA