Kampania Owocowego kubka Delecta ruszyła

Autor: dlahandlu.pl 8 stycznia 2015 08:54

Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

Producent poleca owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego.

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat i TVN oraz w Radiu Zet, a także przed serialami i programami kobiecymi na platformach TVN player i TVP VOD. W wybranych lokalizacjach na terenie ośmiu największych miast w Polsce pojawią się citylight'y.

W punktach sprzedaży na czas kampanii zaplanowano dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane