Kampania promocyjna Nudli Knorr

dlahandlu.pl 28 marca 2014 13:38

Kampania promocyjna producenta Nudli Knorr, organizowana przy współudziale firmy fonograficznej Universal Music Polska, to gratka dla miłośników muzyki. Już teraz mogą oni kupić promocyjne opakowania Nudli Knorr, w których znajdą saszetki ze specjalnym kodem. Na zwycięzców czeka nagroda - każdego dnia 7 osób wygra podwójne bilety na koncert Ellie Goulding.

Od 1 kwietnia do 30 czerwca 2014 r. każdy posiadacz kodu będzie mógł go zarejestrować na stronie www.knorrnudle.pl. Mechanizm jest
prosty - wystarczy podać kod oraz adres mailowy, by wziąć udział w losowaniu.

Ellie Goulding zaśpiewa 15 lipca w klubie PALLADIUM w Warszawie specjalnie dla zwycięzców loterii promocyjnej „KoncertuJEMY!".

Regulamin loterii dostępny będzie na stronie www.knorrnudle.pl.

Akcja promocyjna Nudli Knorr "KoncertuJEMY" będzie wspierana kampanią TV, radiową, internetową, w tym w mediach społeczniościowych, oraz
działaniami PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane