Kampania promocyjna wspierająca pizzę Guseppe

dlahandlu.pl 17 grudnia 2014 10:23

Na początku stycznia rozpocznie się Smakomania - nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca pizzę Guseppe. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej smakomania.com, dostępnej również w wersji mobilnej oraz na Facebookowym profilu Guseppe.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów w świat marki Guseppe, poprzez bogatą zawartość strony, obejmującą różnorodne zabawy nowymi smakami pizz. O akcji będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie i na opakowaniach pizzy Guseppe. Kampania będzie składać się z dwóch etapów:

Przez 5 tygodni na stronie www.smakomania.com publikowane będą informacje dotyczące podroży Guseppe po świecie w poszukiwaniu nowych smaków pizzy. Użytkownicy strony w każdym tygodniu, po wpisaniu kodu z promocyjnego opakowania Guseppe, poznają nowe smaki pizz, które zostaną przedstawione w formie zabawnych rebusów, zagadek oraz łamigłówek. Po każdej podróży, zadaniem konkursowym będzie wymyślenie kreatywnej nazwy dla nowego smaku pizzy. Autor najciekawszego pomysłu w każdym tygodniu wygra dwuosobową wycieczkę do Tajlandii oraz każdego dnia zostaną rozlosowane nagrody dodatkowe np. bilety do kina.

W drugim etapie konsumenci będą mogli sami zdecydować, który z nowych smaków zostanie wprowadzony na rynek. Każdy, kto zakupi pizzę Guseppe i na stronie internetowej wpisze kod z wewnętrznej strony opakowania, będzie mógł zagłosować i uzasadnić swój wybór. Wybrane zostaną dwa najpopularniejsze smaki, a autor najciekawszej wypowiedzi również zostanie nagrodzony niezwykłą podróżą do Tajlandii. Przewidziane są także codzienne nagrody dla miłośników Smakomanii.

Akcja Smakomania przewidziana jest jako długofalowy projekt.

Kampania trwać będzie od 12 stycznia 2014 r. do 8 marca 2015 r. Do wygrania będzie w sumie 6 dwuosobowych wycieczek do Tajlandii, w I etapie: codziennie 50 dwuosobowych biletów do kina oraz w II etapie: codziennie 50 bonów do sklepów Smyk i Empik o wartości 50 zł każdy.

Każdy etap Smakomanii będzie oddzielnie komunikowany poprzez telewizje, Internet oraz radio. Informacje znajdą się także na opakowaniach pizzy Guseppe. Raz w tygodniu w radiu będą również ogłaszani zdobywcy wycieczki do Tajlandii. Działania promocyjne w Internecie obejmą osobne kreacje dla każdego z etapów podróży w pierwszej części akcji (w sumie 5) i kolejną kreację dedykowaną 2. etapowi akcji.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane