REKLAMA
REKLAMA

Kampania przekąsek Gerber DoReMi

Autor: pr 4 lipca 2011 11:03

W prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa posiłków i przekąsek Gerber DoReMi. Akcja jest oparta na idei kreatywnej "Prawda czy fałsz".

REKLAMA

Kampania Gerber DoReMi - nowej marki posiłków i przekąsek przeznaczonych dla dzieci po 1. roku życia - podkreśla, że stanowią one podstawę właściwie zbilansowanej diety. Głównym celem akcji jest uświadomienie matkom niemowlaków, że "dorosłe jedzenie" nie jest jeszcze odpowiednie dla takich dzieci, ponieważ nie dostarcza im wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

Pomysł kreatywny "Prawda czy fałsz" ma skłonić każdą mamę do zastanowienia się nad tym, czy jej przekonania dotyczące żywienia dzieci w wieku od 1 do 3 lat są prawdziwe.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA