Kampania reklamowa mleka modyfikowanego Gerber

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2010 20:59

8 października wystartowała telewizyjna kampania reklamowa mleka Gerber wzbogaconego o kultury bakterii Lcomfortis. Hasło kampanii to Łagodny Start dla brzuszka.

Kampania wspierająca mleko Gerber obejmuje także prasę, outdoor oraz Internet. Kampania telewizyjna ma zasięg ogólnopolski, obejmie wszystkie główne stacje, takie jak TVN, TVP, Polsat, a także stacje niszowe.

Od numerów listopadowych rozpoczęła się kampania prasowa w tytułach parentingowych, kobiecych oraz w prasie handlowej. Obejmie ona wszystkie tytuły parentingowe na polskim rynku oraz wybrane tytuły kobiece np. Dobre Rady, Świat Kobiety.

Dodatkowo mleko Gerber będzie obecne w największych polskich miastach za sprawą kampanii outdoor, która rozpoczęła się 1 października i potrwa do końca 2010 roku. Uzupełnieniem wsparcia będą działania w Internecie, które obejmą zarówno kampanię bannerową, jak i działania niestandardowe. Mleko Gerber będzie silnie wspierane kampanią reklamową do końca 2010 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane