REKLAMA
REKLAMA

Kampania reklamowa napojów Fruciaki marki Bakoma

Autor: Marketing Przy Kawie 17 lutego 2012 10:01

Jej hasło brzmi: "Fruciaki lecą na owoce". Działania w zakresie ATL, BTL, social media, interactive, PR i mobile potrwają rok, a skierowane są do młodzieży w wieku 13-19 lat.

REKLAMA
Spoty reklamowe emitowane są w stacjach TVN, Polsat, AtMedia Choice 30 oraz Discovery. Stworzono także stronę internetową oraz zainicjowano działania na popularnych serwisach dla młodzieży.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA