Kampania reklamowa pieluszek Huggies

Autor: wirtualnemedia.pl 18 maja 2012 09:54

Rusza kampania reklamowa pieluszek Huggies (Kimberly-Clark) oparta na haśle i koncepcji "Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies".

Koncepcja kreatywna "Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies" ma na celu budowanie zaufania i pozytywnego wizerunku pieluszek Huggies. Marka zachęca młodych rodziców, by cieszyli się każdą chwilą spędzoną z dzieckiem i wykorzystywali ją jak najlepiej.

W ramach kampanii uruchomiono program "Gwarancja satysfakcji Huggies", w którym zbierane są opinie matek na temat produktów Huggies. Dodatkowo każda osoba niezadowolona z nich może otrzymać zwrot kosztów ich zakupu.

Kampania obejmuje też różnego rodzaju działania marketingowe: reklamy prasowe (w czasopismach parentingowych, m.in. „Mamo to ja", i lifestylowych, m.in. „Gali", „Twoim Stylu", „Przyjaciółce"), cykl reportaży przygotowanych wspólnie z jedną ze stacji telewizyjnych, materiały i aktywności POS oraz serwis internetowy cieszciesiesoba.pl. Ponadto do akcji zostanie zaangażowana popularna polska aktorka, która niedawno została mamą. Kampania w różnych odsłonach będzie prowadzona do końca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane