Kampania reklamowa serów Serenada

Autor: pr 27 kwietnia 2015 09:33

Kampania reklamowa serów Serenada Fot. SM Spomlek

W maju rusza kampania reklamowa sera salami Serenada od SM Spomlek. Celem akcji jest podniesienie świadomości konsumentów na temat ilości mleka potrzebnego do produkcji sera żółtego.

Marka Serenada postanowiła odsłonić konsumentom rąbka tajemnicy serowarskiej pokazując, że jakość sera płynie prosto z surowca. Literatura fachowa, wskazuje na recepturę, zgodnie z którą do wytworzenia 1 kg sera żółtego niezbędnych jest aż 10 litrów mleka.

Kampania reklamowa serów salami Serenada rozpocznie się w maju i potrwa miesiąc. W największych miastach Polski, takich jak Warszawa, Wrocław, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Szczecin oraz Śląsk pojawią się bilbordy oraz citylighty promujące ser salami od Serenady w różnych odsłonach. Równolegle z kampanią bilbordową startuje kampania banerowa w internecie. Pierwszy tydzień odsłon w internecie rozpoczyna się teaserem, prezentującym kolejno dodawane butelki mleka. Konsumenci zachęcani do zabawy w zliczanie butelek, będą przez 7 dni odliczać je, aż do poznania całej prawdy o serze Salami w  odsłonie revealowej. Wszystkie reklamy pojawią się na największych portalach i stronach wchodzących w grupy WP, Onet i Interia, oraz kobiecych portalach tematycznych.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane