Kampania rekomendacji Palmolive Ayurituel

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 10 maja 2012 12:11

Trwa kampania rekomendacji nowej linii produktów Palmolive Ayurituel. Bierze w niej udział wyselekcjonowana z bazy Streetcom grupa 2.500 kobiet, użytkowniczek markowych produktów do pielęgnacji ciała. W wyniku kampanii prowadzonej przez agencję, produkt przetestuje 45.000 osób, a usłyszy o nim aż 240.000 użytkowników.

Celem kampanii rekomendacji nowej linii marki Palmolive jest bezpośrednie zaprezentowanie produktów grupie konsumentów, zbadanie opinii na ich temat, spowodowanie szczerych rekomendacji, a tym samym budowanie świadomości marki.

Nowa linia kosmetyków Palmolive została zainspirowana tradycjami indyjskiej Ajurwedy - najstarszego systemu medycznego i filozoficznego. Trzy rodzaje i zapachy produktów z linii odpowiadają trzem rytuałom: Energy (energia), Joyous (radość) i Tranquility (spokój). Wyjątkowy skład produktów został wzbogacony naturalnymi ekstraktami indyjskiego pochodzenia oraz delikatną, orientalną kompozycją zapachową.

Uczestniczki kampanii otrzymują w „Paczce Ambasadorki" żel pod prysznic Palmolive Ayurituel Energy oraz mydło w płynie Palmolive Ayurituel Joyous, a również szerokie informacje o produktach oraz materiały dla swoich znajomych. Jest wśród nich 17 próbek żelu pod prysznic i 17 kuponów rabatowych do drogerii Rossmann na dowolny żel pod prysznic z serii Palmolive Ayurituel. Ulotki przekazane Ambasadorkom marki informują o specyfice i działaniu tychże produktów oraz o filozofii przyświecającej powstaniu linii produktów. Kampania umożliwia producentowi poznanie szczerych opinii konsumentek oraz ich znajomych. Podczas trwania kampanii uczestniczki dyskutują na forum o produktach, a ich wypowiedzi są dostępne on-line.

Ambasadorki biorą również udział w badaniu, które stanowi podstawę stworzenia raportu dla producenta. Raport będzie zawierał informacje o ogólnej ocenie produktów, ich zapachu, konsystencji, opakowaniach, a również o poziomie satysfakcji z używania kosmetyków Palmolive Ayurituel, zachowaniach i intencjach zakupowych, powodach wyboru kosmetyków do ciała.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane