Kampania rekomendacji soków Kubuś GO!

Autor: pr 24 listopada 2011 11:36

Trwa kampania marketingu rekomendacji soku przecierowego Kubuś dostępnego teraz również w nowej, poręcznej, plastikowej butelce z dzióbkiem. Kubuś GO! został przedstawiony wybranej grupie ekspertów Streetcom, którzy stali się ambasadorami marki i rekomendują produkt swoim znajomym.

Kubuś GO! jest dostępny w czterech pysznych wersjach smakowych z przetartej marchwi i owoców: banan-marchew-jabłko, marchew-malina-jabłko oraz w owocowych smakach: banan-truskawka i jabłko- gruszka. Nie zawiera konserwantów ani barwników.

To pierwszy sok przecierowy na rynku podawany w tym wygodnym i bezpiecznym opakowaniu. Troskliwi rodzice są bardzo aktywną grupą konsumentów, chętnych do testowania produktów dla swoich maluchów. Bezpieczeństwo i jakość produktów to ich nadrzędne cele w preferencjach zakupowych. Grupa ekspertów oceniających produkty dla dzieci jest jedną z najbardziej aktywnych w społeczności Streetcom. Według raportu Nielsena, poleceniu znajomego ufa aż 90 proc. badanych. W przypadku produktów dla dzieci, opinie innych rodziców są szczególnie cenne.

Do udziału w kampanii zaproszono mamy. W Paczce Ambasadorki otrzymały one do testowania Kubusie GO! we wszystkich 4 smakach oraz dodatkowe butelki dla znajomych rodziców. Ponadto zostały zaopatrzone w informacje o produkcie i jego zawartości. Kampania rekomendacji odbywa się również w obszarze wirtualnym. Ambasadorki i ich znajomi komunikują się poprzez komentarze na forum, wpisy na blogach oraz na Facebooku.

Eksperci przekazują także raporty z opiniami o produkcie, a one stanowią podstawę do pogłębionego badania marketingowego dla producenta.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane