Kampania sezonowa Musztard i Sosów Kieleckich

Autor: pr 9 września 2016 09:46

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” postanowiła ponownie przypomnieć o swoich produktach. Z początkiem września na ekranach telewizorów, miejskich billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży pojawią się materiały promujące Musztardy oraz Sosy Kieleckie.

Firma za pośrednictwem reklam chce podkreślić unikalność swoich wyrobów oraz ich wieloletnią tradycję wytwarzania. Co więcej, producent pragnie zwrócić uwagę konsumentów na różnorodność swojej oferty zawierającej 8 wariantów Sosów Kieleckich oraz 8 wariantów Musztard, a także uniwersalność ich wykorzystania - zarówno do potraw staropolskich, jak i nowoczesnych.

Kreacja – Optima Marketing Group,
Zakup mediów – Universal McCann (TV), EasyMedia (Internet), AMS i Optima Marketing Group (Outdoor)
Działania PR – Best Brands PR

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane