REKLAMA
REKLAMA

Kampania sponsoringowa Gerber

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2010 14:56

W kwietniu oraz w maju marka Gerber objęła sponsoringiem popularne w Polsce programy telewizyjne. W kwietniu Gerber sponsoruje serial „M jak Miłość", emitowany na antenie TVP2 jak również „Wieczorynkę" oraz poranne pasmo serialowe dla dzieci w TVP1. W maju spoty sponsorskie będą się pojawiać przed serialem „Na Wspólnej" emitowanym przez TVN, programem „Między nami Rodzicami" w stacji TVN Style oraz „Wieczorynką", a także w porannym paśmie serialowym dla dzieci w TVP1.

REKLAMA

Kampania sponsoringowa w telewizji obejmuje cztery wersje spotów, których teksty nawiązują do programów telewizyjnych objętych kampanią. Bohaterami spotów są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Mali poszukiwacze przygód, „polują" na smakołyki Gerber, które dają im energię potrzebną do odkrywania świata poprzez małe-wielkie przygody. 

Kampania sponsoringowa jest elementem szerszego wsparcia produktów Gerber, które obejmuje też działania reklamowe w Internecie oraz w prasie parentingowej i kobiecej. W chwili obecnej silną kampanią prasową w tytułach parentingowych wspierane są nowe Zupki Gerber. Hasło kampanii wspierającej Zupki to „Na duży apetyt małego rozbójnika".

W 1992 roku Gerber rozpoczął działalność w Polsce przejmując firmę Alima, która od 1968 roku produkowała słynne soczki Bobo Frut. Tak powstała Alima-Gerber produkująca w Rzeszowie żywność dla niemowląt i małych dzieci. We wrześniu 2007 roku marka Gerber została zakupiona przez firmę Nestlé. We wrześniu 2007 roku powstała nowa spółka Nestlé w Polsce - Nestlé Nutrition.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA