REKLAMA
REKLAMA

Kampania telewizyjna marki CIN&CIN

Autor: pr 13 grudnia 2011 10:12

Agentki CIN&CIN - pod takim tytułem ruszyła kampania telewizyjna marki CIN&CIN. Spoty sponsorskie emitowane są w TVN oraz kanałach tematycznych kierowanych do kobiet.

REKLAMA
Kampania wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych oraz aktywnościami w punktach sprzedaży.

"Agentki CIN&CIN" to najsilniejsza z dotychczasowych kampanii telewizyjnych CIN&CIN, która potrwa, aż 6 tygodni. - Chcemy podkreślić w niej kobiecy charakter marki i dlatego zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu jej w TVN oraz telewizyjnych kanałach tematycznych skierowanych do pań - mówi Tomasz Gasiński, odpowiedzialny za markę CIN&CIN Senior Brand Manager w grupie winiarskiej AMBRA S.A. Kampania ma za zadanie budować wartość całej marki zarówno w kategorii win musujących, której CIN&CIN jest liderem wizerunkowym oraz w kategorii wermutów, w której marka ma bardzo silną pozycję.

Akcja spotów 30 i 15 sekundowych rozgrywa się na włoskim lotnisku, gdzie trzy kobiety - Agentki CIN&CIN przeprowadzają rewizję mężczyzny. Mężczyzna wchodząc do strefy business lounge zostaje zatrzymany przez bohaterki spotu, które zainteresowały się podróżującym biznesmenem i miały ochotę na małą intrygę w stylu CIN&CIN.

Kampania jest wspierana również aktywnościami w internecie, m.in. na funpage marki na Facebooku oraz na YouTube. Prowadzone są także intensywne działania z zakresu BTL w punktach sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA