PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kampania telewizyjna Milko

Autor: dlahandlu.pl 29 kwietnia 2010 10:08

Rusza nowa kampania telewizyjna produktów mlecznych marki Milko. Kampania rozpocznie się 3 maja br. Spoty emitowane będą w TVN, Polsacie oraz stacjach niszowych.

Komunikacja spotu oparta będzie o pozytywną energię, jaką niosą ze sobą produkty Milko. Ponadto spot będzie informował o poszerzeniu portfolio jogurtów marki Milko i o nowe smaki deserowe: waniliowy, czekoladowy, stracciatella i tiramisu. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz budowa lojalności.

Producentem i właścicielem marki Milko jest SM MLEKPOL, która posiada około 40% udziału w krajowym rynku mleka UHT. Skupuje i przerabia 13% pozyskiwanego w kraju surowca. Najbardziej znane marki MLEKPOLu to Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane