Kampania telewizyjna Piccolo

Autor: dlahandlu.pl/pr 21 grudnia 2010 09:55

Kampania telewizyjna Piccolo

"Piccolo spełnia marzenia!" - pod takim hasłem startuje świąteczno-sylwestrowa kampania telewizyjna, wspierająca działania promocyjne marki Piccolo.

Głównym przesłaniem kampanii jest podkreślenie, że moc spełniania dziecięcych marzeń tkwi w rodzicach, a Piccolo daje siłę, aby te marzenia spełniać.

Bohaterem spotu jest wesoły, łobuzerski chłopiec - Piccolo Boy, będący od lat ikoną marki. Wyrusza on w podróż, napotykając po drodze dziecięce marzenia, które porywa w swoje musujące bąbelki. Kończy ją szampański wystrzał, a jedno z marzeń w magiczny sposób przemienia się w pamiątkowe rodzinne zdjęcie z pobytu w Disneylandzie, symbolizujące jego spełnienie.

Spot został zrealizowany nowoczesną techniką łączącą klasyczną animację rysunkowego Piccolo Boya z animacją 3D. Kreacja jest spójna z odświeżonym Key Visualem marki, wypracowanym w wyniku jej rezpozycjonowania, w pierwszej połowie tego roku. Zmiana wizerunku polegała na podkreśleniu rodzinnego charakteru marki, która inspiruje rodziców do poszukiwania nawet najmniejszych okazji do wspólnego świętowania i zabawy razem z dziećmi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10941

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane