Kampania telewizyjna wina musującego Michel Angelo

Autor: Marketing Przy Kawie 19 grudnia 2011 08:56

Przygotowane spoty sponsorskie mają charakter wizerunkowy i stanowią kolejny etap relaunchu marki, który rozpoczął się 1 listopada wejściem na rynek win Michel Angelo w nowych opakowaniach.

Pierwsza kampania telewizyjna win musujących Michel Angelo rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do końca 2011 r.

 

Reklamy będą emitowane w TVN oraz kanałach tematycznych tej stacji, w tym również w kanałach przeznaczonych dla mężczyzn.

Akcja reklamowa wzmocniona zostanie działaniami w punktach sprzedaży, m.in. aktywacjami z udziałem hostess, ekspozycją materiałów POS czy specjalnych standów na butelki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane