REKLAMA
REKLAMA

Kampania telewizyjna wina musującego Michel Angelo

Autor: Marketing Przy Kawie 19 grudnia 2011 08:56

Przygotowane spoty sponsorskie mają charakter wizerunkowy i stanowią kolejny etap relaunchu marki, który rozpoczął się 1 listopada wejściem na rynek win Michel Angelo w nowych opakowaniach.

REKLAMA
Pierwsza kampania telewizyjna win musujących Michel Angelo rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do końca 2011 r.

 

Reklamy będą emitowane w TVN oraz kanałach tematycznych tej stacji, w tym również w kanałach przeznaczonych dla mężczyzn.

Akcja reklamowa wzmocniona zostanie działaniami w punktach sprzedaży, m.in. aktywacjami z udziałem hostess, ekspozycją materiałów POS czy specjalnych standów na butelki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA