Kampania Tesco z udziałem zatrudnionych w sieci

Autor: Strefa Biznesu 5 grudnia 2010 16:01

Pracownicy Tesco, kupcy i specjaliści do spraw jakości produktów zostali twarzami nowej kampanii sieci - podaje serwis Strefa Biznesu.

Na plakatach i billboardach wyjaśniają szczegóły dotyczące pozyskiwania, transportu czy ekspozycji produktów w sklepach, co robią, aby były odpowiedniej jakości i świeże.

Zobacz ceny w sklepach Tesco

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane