Kampania Warki reklamuje nową etykietę

Autor: wirtualnemedia.pl 24 stycznia 2011 08:42

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Warki pokazuje dwa najważniejsze etapy produkcji tego piwa: uprawę i zbiór chmielu oraz warzenie. Przekaz zwraca również uwagę na znaczenie nazwy tego brandu, która w fachowym słowniku piwowarskim oznacza porcję piwa uzyskaną podczas jednego warzenia.

Akcja promuje zmienioną etykietę piwa, którą zaprojektowała agencja Brand Nature Access. Prosta grafika ma podkreślać typowo męski charakter i profesjonalizm tej marki.


Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane