Kampania wizerunkowa makaronów i sosów marki TaoTao

Autor: Marketing przy kawie 26 września 2014 09:45

Jesienią TaoTao (Tan-Viet International) w ramach kampanii wizerunkowej lokuje produkty w programach śniadaniowych i serialach telewizyjnych stacji TVN, Polsat, TVP1 i TVP2. Marka pojawi się w kontekście zarówno dań azjatyckich, jak i popularnych polskich posiłków.

 

Produkty można będzie zobaczyć w programach i serialach: „Pytanie na śniadanie", „Dzień dobry TVN", „Komisarz Aleks", „Pierwsza miłość" i „O mnie się nie martw".

Widzowie dowiedzą się m.in. o właściwościach sosu sojowego, poznają też sposób przygotowania tajskiego dania pad thai. Przy lokowaniu produktów marka współpracuje z domem mediowym Maxus.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane