Kampania wizerunkowa marki Bakuś

Autor: pr 21 kwietnia 2015 10:32

Ruszyła wizerunkowa kampania marki Bakuś, znajdującej się w portfolio Bakomy. Działania komunikacyjne pod hasłem „Są powody do dumy” bazują na spocie adresowanym do rodziców. Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Wzruszający spot reklamowy Bakusia wprowadza odbiorców w dziecięcy świat pełen radości, odkryć, zdobywania nowych umiejętności i dokonywania pierwszych samodzielnych wyborów. Podkreśla jak ważny jest okres dzieciństwa nie tylko dla najmłodszych, ale także dla ich rodziców. Reklama emitowana jest na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych, kanałach tematycznych z pakietów TVN, Polsatu, TVP, skierowanych zarówno do kobiet, jak i dzieci. Spoty są emitowane w wersjach 30 i 45 sekundowej.

Kampania w Internecie oparta jest o formaty video. Przy wybranych pozycjach na Player.tv pojawiają się pre-rolle. Wsparciem tych działań jest video mailing skierowany do mam.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane