Kampania wizerunkowa piwa Harnaś

Autor: Marketing przy kawie 4 lipca 2014 10:24

3 lipca wystartowała kampania wizerunkowa Harnasia.

 

30-sekundowy film „Rzeka" ukazuje góralskiego przywódcę - Harnasia, który dzięki władzy nad górskimi drapieżnikami ratuje płynącego rwącą rzeką księcia, zyskując jego wdzięczność i szacunek. Jest to druga odsłona platformy komunikacyjnej „Król gór".

 

Kampanii towarzyszy rozpoczęta w marcu tego roku promocja „Miliony piw od króla gór", która potrwa do końca września. W jej ramach każdy, kto pod kapslem lub kluczykiem opakowania tej marki znajdzie napis: „Harnaś 2014" lub „2014 Harnaś", otrzyma za darmo kolejną puszkę piwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane