REKLAMA
REKLAMA

Kampania wizerunkowa piwa Karmi

Autor: dlahandlu.pl/pr 29 czerwca 2011 14:41

Wizerunkowy spot jest skierowany do kobiet w wieku 35+, które potrafią pogodzić życie zawodowe z prowadzeniem domu i opieką nad dziećmi.

REKLAMA
Odskocznię dającą oddech stanowią dla nich regularne spotkania z koleżankami, nazywane potocznie sabatem.

Pobudzający wyobraźnię spot został zrealizowany z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.

Celem startującej właśnie kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Karmi jako idealnej dla kobiet w chwilach relaksu i odprężenia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA