PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kampania wprowadzająca Dobrowiankę na rynek

Autor: wirtiualnemedia.pl 22 kwietnia 2011 09:59

Kampania wprowadzająca Dobrowiankę na rynek

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wodę mineralną Dobrowianka (Danone Polska).

REKLAMA

Kampania reklamowa Dobrowianki podkreśla, że woda ta pomaga w naturalny sposób oczyszczać organizm, a tym samym poczuć się lekko i witalnie. Przekaz pod hasłem „Zrób dla siebie coś dobrego" informuje też, że produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Żywności i Żywienia.

Akcja reklamowa - podobnie jak sama Dobrowianka - jest skierowana przede wszystkim do kobiet, zwłaszcza tych aktywnych i dbających o siebie. Woda jest sprzedawana w butelkach o smukłym kształcie pasującym do kobiecych dłoni oraz z etykietą utrzymaną w delikatnej, ale przyciągającej wzrok kolorystyce.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie (reklamy displayowe, informacje na blogach i w serwisach społecznościowych, działania w Google) oraz punktach sprzedaży (materiały w wybranych sieciach handlowych, a od przełomu kwietnia i maja spoty wizerunkowe i edukacyjne na ponad 2 tys. ekranów w 420 salonach piękności i fryzjerskich).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14067

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA