Kampania wprowadzająca Konfitur-Fix

Autor: press.pl 28 maja 2010 09:11

W czerwcu rozpocznie się przygotowana przez agencję Schulz Brand Friendly kampania wprowadzająca na rynek Konfitur-Fix, najnowszy produkt marki Diamant (Pfeifer & Langen) - podał press.pl.

Kampania Konfitur-Fix, czyli produktu ułatwiającego w krótkim czasie przygotowanie konfitur będzie realizowana w telewizji, w prasie handlowej i za pomocą materiałów POS. 
Konfitur-Fix kierowany jest do kobiet po 35. roku życia, z małych i średnich miast, wychowujących dzieci w wieku szkolnym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane