Kampania wspiera nową linię dań Łowicz

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 16 sierpnia 2011 14:33

Wystartowała pierwsza kampania reklamowa, wspierająca wprowadzenie na rynek nowej linii innowacyjnych mokrych fiksów Łowicz Dziś na obiad (Agros-Nova). To jedna z w największych kampanii Łowicza na przestrzeni ostatnich kilku lat.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumetów o pojawieniu się w sprzedaży Łowicz Dziś na obiad oraz komunikacja kluczowych korzyści, wynikających z jego użytkowania, tj. prostoty i naturalności przygotowania posiłków na bazie tego innowacyjnego produktu. Spoty w wersji 30- i 15-sek. w jasny i przekonujący sposób wyjaśniają, na czym polega unikalna i nie mająca odpowiednika na polskim rynku formuła Łowicz Dziś na Obiad.

Reklama zrealizowana jest w konwencji telewizyjnego programu kulinarnego, ale poprzez postać sympatycznego widelca - tym razem jest to kulinarny ekspert - wyraźnie nawiązuje do poprzednich spotów marki Łowicz z udziałem sympatycznej rodziny kuchennych sztućców. Kampania jest emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP, TVP Info, TVN, Polsat oraz 36 kanałach tematycznych z pakietów: At Media, Discovery, Polsat i TVN. Statystyczny widz zobaczy spot średnio 15 razy.

Wkrótce wystartuje też kampania w sieci. Specjalnie przygotowany dla potrzeb Internetu spot pojawi się, m. in. w wybranych portalach tematycznych, komunikatorach, mediach społecznościowych.

Reklamy Łowicza będą publikowane również sukcesywnie w prasie kolorowej - w 18 wysokonakładowych magazynach. W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało również intensywne wsparcie w miejscach sprzedaży, w których pojawią się różnorodne materiały POS nawiązujące do kampanii ATL, wyróżniające produkty na półkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane