REKLAMA
REKLAMA

Kampania wspiera wejście na rynek herbaty g'tea

Autor: wirtualnemedia.pl 5 marca 2015 11:15

Kampania wspiera wejście na rynek herbaty g'tea

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek herbatę g'tea (produkowaną przez Sun Generation) - podają wirtualnemedia.pl.

REKLAMA
Spot herbaty g'tea zachęca odbiorców do różnego rodzaju aktywności przynoszących satysfakcję, pokazując niektóre z nich. W tle słychać piosenkę „Celebrate Your Life" wokalistki MIIA, a hasło końcowe brzmi: „Żyj kolorowo!".

Reklama od początku marca jest emitowana w wybranych kanałach telewizyjnych - zarówno ogólnopolskich, jak i tematycznych.

W akcji wykorzystywana jest polska adaptacja globalnego spotu autorstwa agencji US, przygotowana przez agencję Next.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA