PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kampanie reklamowe sklepów wśród najbardziej kontrowersyjnych

Autor: press.pl 29 grudnia 2014 09:36

Spośród pięciu dyskutowanych kampanii reklamowych 2014 roku internautów najbardziej zaangażowała bożonarodzeniowa akcja Empiku z udziałem Nergala i Marii Czubaszek - czytamy w press.pl.

Pierwsze miejsce zajęła trwająca od 5 listopada br. bożonarodzeniowa kampania Empiku z udziałem satyryk Marii Czubaszek, aktora Cezarego Pazury, muzyka Adama "Nergala" Darskiego i piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego - od początku listopada do 19 grudnia br. ukazało się w sieci aż 3318 tekstów na temat tych spotów (autor: Change Integrated). Większość tekstów opublikowano w mediach społecznościowych (2932) - zapewne za sprawą anty fan page tworzonych przez internautów oburzonych obecnością Czubaszek i Nergala w kampanii. Internauci jawnie krytykowali akcję zarówno na oficjalnym profilu marki na Facebooku, jak i przed salonami Empik. Ostatecznie - według Empiku zgodnie z mediaplanem kampanii - spoty z Czubaszek i Nergalem przestały być emitowane, a ze sklepów zniknęły przedstawiające ich plakaty promocyjne. 23 grudnia Olaf Szymanowski, prezes Empiku, przeprosił wszystkich urażonych tą kampanią.

Trzecie miejsce zajęła akcja promocyjna sieci sklepów Bartek, w której wykorzystano hasła: "Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka", "Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży" (40 publikacji, od 1 do 14 kwietnia, autorka kampanii: Suzan Giżyńska).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane