PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kantar Media: Lidl w lutym na reklamy wydał 31,5 mln zł

Autor: press.pl 30 marca 2016 10:51

Lidl to marka, która w lutym br. była najbardziej promowana w mediach - wynika z danych cennikowych Kantar Media - podaje press.pl

Firma na promocję przeznaczyła 31,5 mln zł. To o 10,9 proc. więcej, niż w analogicznym czasie ub.r. Sieć dyskontów Lidl była w lutym najaktywniejszym reklamodawcą. W lutym w spotach Lidla u boku Doroty Wellman i Karola Okrasy występowali m.in. Rafał Rutkowski i Jacek Bilczyński - podaje press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane