REKLAMA
REKLAMA

Kantar Media: Lidl w lutym na reklamy wydał 31,5 mln zł

Autor: press.pl 30 marca 2016 10:51

Lidl to marka, która w lutym br. była najbardziej promowana w mediach - wynika z danych cennikowych Kantar Media - podaje press.pl

REKLAMA

Firma na promocję przeznaczyła 31,5 mln zł. To o 10,9 proc. więcej, niż w analogicznym czasie ub.r. Sieć dyskontów Lidl była w lutym najaktywniejszym reklamodawcą. W lutym w spotach Lidla u boku Doroty Wellman i Karola Okrasy występowali m.in. Rafał Rutkowski i Jacek Bilczyński - podaje press.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA