Karma jest chętniej kupowana w sklepach kanału nowoczesnego

Autor: portalspozywczy.pl 30 sierpnia 2010 15:07

W ostatnim roku konsumenci rezygnowali z zakupów karmy na rynku tradycyjnym i kupowali towar w nowoczesnym kanale dystrybucji, gdzie oferowany jest tańszy towar.

Zjawiskiem rynkowym częściowo spowodowanym kryzysem jest wyraźnie rosnąca rola nowoczesnych kanałów dystrybucji - zarówno w obrębie rynku spożywczego, jak i zoologicznego. Nie oznacza to całkowitego zmarginalizowania tradycyjnych kanałów posiadających jeszcze potencjał rozwoju. Mogą one w sposób bardziej dynamiczny reagować na zmiany warunków otoczenia rynkowego.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4161

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane