Karol Okrasa jako dziennikarz w nowej kampanii Lidla

Autor: wirtualnemedia.pl 24 sierpnia 2015 09:42

Pojawiły się reklamy zapowiadające udział kucharza Karola Okrasy, u boku prezenterki Doroty Wellman, w kampanii dyskontów Lidl, która ruszy na początku września. Okrasa promował je przez ostatnie trzy lata wspólnie z Pascalem Brodnickim - podały Wirtualnemedia.pl.

Z początkiem nowego tygodnia w wybranych tytułach prasowych i na nośnikach outdoorowych pojawiła się reklama z Karolem Okrasą w garniturze i z mikrofonem w ręku oraz hasłem: „Czy Karol zostanie dziennikarzem?” i informacją, że odpowiedź poznamy 3 września.

Reklama wygląda analogicznie ja ta emitowana od tygodnia z Dorotą Wellman, która próbuje swoich sił jako kucharz, a na plakatach znajduje się, zapisane taką samą czcionką jak slogan przy Okrasie-dziennikarzu, hasło: „Czy Dorota będzie szefem kuchni” i identyczny dopisek „Dowiesz się 3 września”.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane