Karotka Plus w nowych opakowaniach

Autor: pr 11 marca 2015 09:55

Karotka Plus w nowych opakowaniach

Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało nowe opakowania dla soków Karotka Plus. Nowa linia podkreślające smak i przede wszystkim funkcjonalny charakter produktu właśnie wchodzą na rynek.

Na zlecenie Agros-Nova, agencja brandingowa Czteryczwarte stworzyła nową linię opakowań, która zastąpi dotychczasowe soki marchewkowo-owocowe Karotka. Ze względu na unikalne składniki, którymi je wzbogacono, nazwa również uległa rozszerzeniu. 

Fortuna Karotka Plus to jedyna na rynku linia soków marchewkowo-owocowych łącząca dwie wyjątkowe cechy: brak dodatku cukru oraz dodatek składników funkcjonalnych (jak zielona herbata, czy len), które zwiększają atrakcyjność produktu. 

Zaprojektowana przez Czteryczwarte identyfikacja wizualna pozwala jednocześnie na przejrzystą prezentację informacji o produkcie i charakterze poszczególnych wariantów smakowych. Z kolei liternictwo na opakowaniach nie uległo większej modyfikacji, co stanowi ukłon w stronę lojalnych konsumentów Karotki, od lat ceniących soki tej marki. Obecnie linię tworzy 5 sku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Mariusz 2015-03-12 13:59:39

    Bardzo marchewkowe te opakowania, a przecież smaki różne. Dla mnie jako potencjalnego klienta, zdjęcia tylko zaciemniają obraz tego, co zawiera dany kartonik. Przy okazji polecam więcej informacji o rynku opakowań na stronie plastech.pl/opakowania

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane