REKLAMA
REKLAMA

Karty lojalnościowe wzmacniają stabilność sprzedaży

Autor: bankier.pl 28 listopada 2010 14:50

Polacy choć szybko przyzwyczajają się do otrzymywania prezentów i nagród są najmniej lojalnymi klientami w Europie. Programy lojalnościowe kosztują firmy od 0,5 do 2 proc. przychodów netto. Ale przywiązanie klientów do marki wzmacnia stabilność sprzedaży i udział przedsiębiorstwa w rynku.

REKLAMA

 

Eksperci przewidują, że w przyszłości nie będziemy operowali kilkoma kartami różnych firm. Zastąpi je jedna karta sieciowa działająca na podobnych zasadach jak popularny dziś program Payback.

Budowa lojalności konsumenta to w głównej mierze skłonienie go do ponawiania zakupów. Dobrym początkiem programu może być promocja. Nie może ona jednak stać się jedyną formą aktywności producentów, a tylko początkiem ich starań o zbudowanie silnej więzi ze swoimi klientami. Więzi opartej na efektywnej komunikacji, zaangażowaniu i identyfikacji z produktem - rozumianych jako lojalność.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA