Kaszka dla dzieci stworzona m.in. przez Biedronkę zdobywa polski rynek

Autor: Rzeczpospolita 23 listopada 2011 09:11

Kaszka Mleczny Start, stworzona przez Lubellę, Danone i Biedronkę, zdobywa polski rynek. W tym roku sprzedaż ma sięgnąć 1,6 tys. ton, czyli 26,7 mln opakowań. To o ponad 40 procent więcej niż w 2010 roku - podała Rzeczpospolita.

Jak wynika z szacunków instytutu badawczego SMG/KRC MillwardBrown, marka Mleczny Start posiada już niemal 9 proc. rynku kaszek dla dzieci, którego wartość przekracza 220 mln złotych. Wyprzedają ją BoboVita należąca do firmy Nutricia Polska z grupy Danone (53,4 proc. rynku) oraz Nestle (26,5 proc.).
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane