PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Kasztelan, z natury na grilla - nowa kampania marki

Autor: pr 10 kwietnia 2017 13:27

Kasztelan, z natury na grilla - nowa kampania marki fot. materiały prasowe

Marka Kasztelan rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VOD pojawi się nowy spot, na tablicach OOH zawisły już billboardy. Kampanii towarzyszyć będą także działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży.

Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który nawiązuje do sielskich pejzaży polskiej natury, a jednocześnie do silnej tradycji spotkań w gronie przyjaciół. Historia przedstawia letni, słoneczny dzień i grono przyjaciół przy grillu. Imprezę przerywa nagły brak piwa, który sprawia, że wszystko zamiera. Ratunek przynoszą browarnicy z Sierpca, którzy otwierają beczkę Kasztelana.

Kampania reklamowa przypomina dwa najchętniej wybierane przez konsumentów warianty: Kasztelan Pszeniczne (nagrodzone brązowym medalem prestiżowego European Beer Star 2016) oraz Kasztelan Niepasteryzowane. Marka Kasztelan jest liderem rynkowym wśród piw niepasteryzowanych.

Za kreację spotu odpowiada Red 8 Advertising. Postprodukcję powierzono studio Rio De Post, a zakup mediów Media Direction PHD. Spot będzie emitowany w telewizjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz serwisach VOD. Przez cały sezon kampanii reklamowej będą towarzyszyć aktywności na Facebooku i zasięgowych portalach. Za ich kreację odpowiada agencja Red8 Digital.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9793

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane