REKLAMA
REKLAMA

Kaufland ma w Polsce 9 dyskontów napojowych. Myśli o kolejnych

Autor: portalspozywczy.pl 22 listopada 2010 21:09

- Prowadzimy dokładne analizy, dotyczące tego jak polscy klienci oceniają sposób sprzedaży napojów w dyskoncie napojowym - powiedział Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy Kaufland Polska Markety.

REKLAMA
Po zakończeniu analiz, niemiecki operator podejmie decyzje dotyczące tego, czy ten koncept sprzedaży napojów będzie dalej rozwijany.

Pierwszy dyskont napojowy został otwarty w kwietniu 2009 r. w miejscowości Brzeg. Obecnie Kaufland ma przy swoich marketach w Polsce 9 tego typu placówek.

- Koncepcja ta jest popularna w innych krajach postanowiliśmy więc przetestować ją w Polsce - wyjaśnia Jarosław Kaduczak. - Głównym założeniem jest ułatwienie zakupu napojów, które zazwyczaj podczas dużych zakupów zajmują większą część koszyka. Ponadto w wydzielonym dyskoncie możemy zaoferować szerszy asortyment, w tej chwili to ponad 800 artykułów, w tym ponad 100 różnych rodzajów wód i ponad 200 - soków i nektarów - dodaj.

Sieć Kaufland zarządza w Polsce prawie 140. hiper- i supermarketami.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA