Kaufland podwoił liczbę produktów pod marką własną

www.portalspozywczy.pl 19 listopada 2014 16:02

Kaufland oferuje już ponad 1300 produktów pod marką własną K-Classic niemal w całym asortymencie. To 300 produktów więcej niż na początku tego roku.

Kaufland postawił na mocny rozwój produktów private label na polskim rynku. Operator nie tylko rozwija markę K-Classic w nowych kategoriach, ale przeprowadził także proces konsolidacji marek własnych. Zastępując stopniowo brandem K-Classic dotychczasowe marki własne, np. Vian, Stilla Dolce, Vitae d´Oro oraz Sun Gold.

W ciągu ostatnich czterech lat ponad dwukrotnie wzrosła liczba produktów private label pod marką K-Classic na półkach sklepów sieci. Obecnie jest ich 1300, gdy jeszcze pod koniec lutego 2014 r. portalspozywczy.pl informował, że sieć Kaufland ma w ofercie ponad 1000 produktów K-Classic.

W połowie 2011 r. na półkach sklepów sieci Kaufland można było znaleźć ok. 600 produktów pod marką K-Classic, na początku roku 2012 firma informowała o ponad 700 produktach tej marki. W ciągu kolejnych dwóch lat asortyment K-Classic rozrósł się o kolejne 300 produktów, do ponad 1000 pozycji na początku w 2014 r., by pod koniec roku przekroczyć 1300 pozycji.

Produkty pod marką K-Classic można znaleźć w takich kategoriach jak: wędliny, produkty mleczne, mrożonki, konserwy, słodycze i przekąski, napoje bezalkoholowe, artykuły drogeryjne, karma dla zwierząt, elektronika i media, dom i mieszkanie oraz odzież, auto, hobby.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane