REKLAMA
REKLAMA

Kaufland Polska szuka pomysłu na nową strategię reklamową

Autor: Press 7 września 2011 10:11

Sieć rozpoczęła już rozmowy z agencjami, które mogłyby przygotować koncepcję działań strategiczno-kreatywnych.

REKLAMA
Jak mówi Jarosław Kaduczak, rzecznik Kaufland Polska, polski rynek się zmienia, dlatego spółka zastanawia się, czy nie miałaby sensu zmiana strategii reklamowej. Dotychczas sieć dyskontów Kaufland 95 proc. budżetu reklamowego firma przeznaczała na druk gazetek z aktualną ofertą, oddzielnie dla każdego ze swoich sklepów.

Sieć nie ujawnia, z jakimi firmami prowadzi obecnie rozmowy na temat zmian strategiczno-reklamowych. Decyzje o tych zmianach mają zapaść do końca br. - podaje Press.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA