Kaufland Polska szuka pomysłu na nową strategię reklamową

Autor: Press 7 września 2011 10:11

Sieć rozpoczęła już rozmowy z agencjami, które mogłyby przygotować koncepcję działań strategiczno-kreatywnych.

Jak mówi Jarosław Kaduczak, rzecznik Kaufland Polska, polski rynek się zmienia, dlatego spółka zastanawia się, czy nie miałaby sensu zmiana strategii reklamowej. Dotychczas sieć dyskontów Kaufland 95 proc. budżetu reklamowego firma przeznaczała na druk gazetek z aktualną ofertą, oddzielnie dla każdego ze swoich sklepów.

Sieć nie ujawnia, z jakimi firmami prowadzi obecnie rozmowy na temat zmian strategiczno-reklamowych. Decyzje o tych zmianach mają zapaść do końca br. - podaje Press.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane