Kaufland prowadzi proces konsolidacji marek własnych

Autor: portalspozywczy.pl 16 lutego 2012 14:16

Planujemy intensywny rozwój naszej marki K-Classic. Naszym założeniem jest oferowanie pod nazwą K-Classic podstawowych produktów, takich, jakie znajdziemy w sklepach dyskontowych. W założeniu będą to artykuły o jakości znanych marek i dyskontowych cenach - mówi Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy sieci Kaufland Polska.

Jeszcze w połowie 2011 r. na półkach sieci Kaufland można było znaleźć ok. 600 produktów pod marką K-Classic, aktualnie firma informuje, że jest już ich ponad 700. Szybki rozwój marki własnej K-Classic związany jest z jednej strony z prowadzonym przez operatora procesem konsolidacji produktów private label pod jedną, wiodącą marką. Z drugiej z zapowiadanymi przez operatora inwestycjami w marki własne.

Czytaj więcej w serwisie portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane