Kaufland wystartował z projektem porównywania cen

Autor: portalspozywczy.pl 21 listopada 2010 20:27

Sieć analizuje ceny wybranych 10 produktów spożywczych w swoich sklepach i porównuje je z cenami dwóch konkurencyjnych sieci handlowych. W zestawieniu m.in. kosmetyki, soki, słodycze i artykuły chemiczne.

Kaufland nie podaje nazw konkurentów, z którymi porównuje ceny w swoich sklepach. Poziom cen jest monitorowany na bieżąco, a według wskazań „barometru cen" różnice sięgają od 30 do ponad 40 proc. na korzyść niemieckiego operatora.

Tablice, na których pokazywane są różnice w cenach są zlokalizowane nad wejściem do hali sprzedaży sklepu.

Sprawdź ceny w Kauflandzie i innych sklepach na stronie Koszyk cenowy

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane