Kaufland zmienia strategię reklamową

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 7 lutego 2012 12:20

„Dla mnie w sam raz" - tak brzmi hasło nowej kampanii reklamowej, którą firma Kaufland rozpoczęła 1 lutego 2012 r. Dotychczas Kaufland reklamował się poprzez swoją gazetę dla klientów, billboardy, a także prasę ogólnopolską. Zmiana strategii wynika z analiz zmian zachodzących na polskim rynku.

Nowa strategia reklamowa skoncentrowana będzie na mediach elektronicznych, jednak  z intensywnym wykorzystaniem dotychczasowych kanałów (gazety dla klientów, billboardów, komunikacji na terenie sklepów). Spoty reklamowe można będzie obejrzeć w głównych ogólnopolskich programach telewizyjnych. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, natomiast za wybór mediów odpowiada grupa Maxus.

- Mimo że pierwszy sklep Kaufland został otwarty w 2001 r., nie wszyscy Polacy go znają. Widzimy jednak, że ci, co robią pierwsze zakupy, są pozytywnie zaskoczeni, że mają wszystkie produkty w jednym miejscu, w dobrej jakości i atrakcyjnej cenie, a zakupy można zrobić bardzo szybko - mówi rzecznik prasowy firmy Kaufland Jarosław Kaduczak:

Sieć Kaufland obecna jest na polskim rynku od ponad 10 lat. W tym czasie powstało ponad 150 sklepów, w których zatrudnienie znalazło ponad 12 000 pracowników.

  • maciek 2012-02-08 22:29:10

    Chyba najgorsza sieć marketów w Polsce.

    Trzeba bardzo uważać, żeby nie kupić przeterminowanego towaru. Może i tanio, ale produkty K-Classic są bardzo słabe jakościowo, potwierdza to ranking, gdzie ta firma zajęła jedno z ostatnich miejsc w rankingu marketów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane