Kawiarnie House of Donuts wchodzą we franczyzę

www.portalspozywczy.pl 25 września 2015 13:00

Nowa sieć kawiarni House of Donuts zamierza uruchomić program franczyzowy. – Chcemy zdobyć polski rynek polski, a w szczególności miasta taki jak Wrocław, Poznań, Warszawa czyli powyżej 100 tys. mieszkańców – mówi Julia Krzanowska współwłaścicielka firmy.

- Naszym celem jest stworzenie sieci ogólnopolskiej a w późniejszym etapie – europejskiej, ponieważ już teraz odnotowujemy duże zainteresowanie naszym modelem biznesowym w Kolonii w Niemczech oraz w Hadze w Holandii. Mamy nadzieję, że targi pomogą rozwinąć nam skrzydła – mówi.

House of Donuts to nowa marka na polskim rynku, stworzona przez studentów - Julię Krzanowską i Damiana Czopka z Krakowa, którzy zainspirowani Ameryką oraz zdrowym stylem życia postanowili otworzyć kawiarnie, łączące amerykańskie i polskie tradycje. W ich lokalach można wypić kawę, zjeść donuta, własnoręcznie wypiekane, bezglutnowe i wegańskie ciasta oraz śniadania.

W przeciągu roku prowadzenia działalności udało im się otworzyć dwa punkty w Krakowie i opracować model franczyzowy marki House of Donuts.

portalspozywczy.pl

  • Greg 2015-09-26 02:00:33

    Jeszcze sami dobrze sukcesu nie odnieśli ( ledwo dwa punkty) a już się franczyza marzy. Słabe to.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane