KFC chce przyciągnąć do swoich lokali polskimi truskawkami

Autor: dlahandlu.pl 13 czerwca 2016 11:58

KFC chce przyciągnąć do swoich lokali polskimi truskawkami fot. KFC

Właściciel sieci restauracji KFC poszerzył swoją ofertę deserową o nowe produkty, Shakes Deluxe, tworzone na bazie owoców i produktów pochodzących od polskich producentów.

Zgodnie z danymi jakie opublikował Euromonitor, sprzedaż produktów do picia na bazie mleka w naszym kraju wykazuje tendencję wzrostową, a w 2015 zwiększyła się o 3%. - Stale monitorujemy rynek i staramy się dopasować ofertę do potrzeb naszych klientów. Dlatego połączyliśmy ze sobą rosnącą popularność shake’ów ze smakami lubianymi przez Polaków  – komentuje Olgierd Danielewicz, Brand President KFC.

- Kiedy pojawiła się koncepcja rozszerzenia naszego menu o desery, od razu wiedzieliśmy, że musi wśród z nich znaleźć się truskawkowy smak, a owoce zakupimy z polskich upraw. Współpracujemy z producentami truskawek z województw mazowieckiego, łódzkiego i lubelskiego  – dodaje Olgierd Danielewicz, Brand President KFC.
Poza Soczystą Truskawką, w nowej linii produktowej pojawiła się także Kultowa Krówka, Mocno Czekoladowy oraz U.S. Peanut Butter w pojemności: 180ml – 4,95 zł oraz 300ml – 5,95 zł.

Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 200 restauracji KFC. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane