KFC stawia na nowo powstające galerie handlowe

www.portalspozywczy.pl 8 września 2017 13:22

– Jeśli pojawia się w planach nowa, duża galeria, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że KFC się w niej znajdzie. To jeden z elementów rozwoju marki – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Olgierd Danielewicz, szef marki KFC.

Jak mówi Olgierd Danielewicz, szef marki KFC, w najbliższych latach liczba otwarć restauracji KFC będzie kształtować się na podobnym poziomie jak dotychczas, czyli 15-20 nowych lokali rocznie. Jednym z istotnych lokalizacji będą m.in. galerie handlowe, ale firma planuje również dynamiczny rozwój lokali wolnostojących.

– Planujemy wielotorowy rozwój marki KFC. Z pewnością nadal interesują nas centra handlowe. Jeśli pojawia się w planach nowa, duża galeria, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że KFC się w niej znajdzie. To jeden z elementów rozwoju marki – przyznaje President KFC.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane