KFC tworzy limitowaną edycję telefonów pod marką własną

Autor: wirtualnemedia.pl 11 lipca 2017 09:07

KFC tworzy limitowaną edycję telefonów pod marką własną fot. za wirtualnemedia.pl

KFC z okazji 30-lecia istnienia w Chinach wprowadza na tamtejszy rynek, we współpracy z koncernem Huawei, limitowaną edycję telefonów pod marką własną - podaje serwis wirtualnemedia.pl

7 lipca na chińskim rynku zadebiutował telefon KFC Huawei 7 Plus. To limitowana edycja wprowadzona z okazji 30-lecia istnienia marki KFC w Chinach.

Steven Li, senior vice president of marketing w KFC powiedział, że partnerstwo obu marek jest znaczące ze względu na ich wspólną historię. Obie firmy rozpoczęły bowiem swoją działalność w tym kraju w 1987 roku. - Obie firmy były świadkami wzrostu Chin przez te 30 lat.

Telefon wyprodukowano w liczbie 5 tys. sztuk. Można go kupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej KFC lub w sklepie Tmall.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane