KFC wprowadza opcję zamawianie posiłków poprzez aplikację

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2017 09:45


KFC testuje nową funkcjonalność w aplikacji: zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. Aktualnie sieć prowadzi testy m.in. w Szczecinie i Wrocławiu.


Po uruchomieniu aplikacji KFC będzie można wybrać pozycje z menu, zamówić i dokonać płatności online. Możliwy będzie także wybór godziny, na którą posiłek ma być gotowy do odbioru. Po przyjęciu zamówienia, użytkownik otrzyma jego numer, a system pokaże szacowany czas przygotowania. Komunikaty o postępach i możliwości odebrania będą wyświetlane na bieżąco na ekranie smartfona i w restauracji. Informację o gotowym posiłku otrzymamy również sms-em.
Wyróżnikiem nowej funkcji aplikacji KFC będą codziennie inne oferty specjalne, dostępne tylko poprzez aplikację oraz możliwość personalizacji menu – wyboru produktów do zestawu czy możliwość skomponowania własnego kubełka. W pierwszym etapie marka udostępni możliwość zapłaty kartą przy odbiorze.

Sieć testuje na razie rozwiązanie w kilkunastu restauracjach. Latem zostanie opublikowana w Google Play oraz App Store i będzie dostępna w niemal 170 lokalach KFC w całym kraju, a jej zasięg będzie systematycznie rozszerzany.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8450

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane