REKLAMA
REKLAMA

Kiełba w Gębie chce się rozwijać poprzez franczyzę. Emituje akcje

Autor: dlahandlu.pl 3 sierpnia 2016 10:12

Kiełba w Gębie chce się rozwijać poprzez franczyzę. Emituje akcje

Grupa KWG Superfoods S.A. - właściciel sieci grill barów „Kiełba w Gębie” otwiera nowe punkty w Warszawie i szuka finansowania dalszego rozwoju i ogólnopolskiej ekspansji także przez franczyzę.

REKLAMA

Wspólnie z platformą crowdfundingową sieć grill barów zamierza sprzedawać swoim klientom akcje. Spółka planuje pozyskać tą drogą 400 tys. zł i tym samym przyśpieszyć ogólnopolską ekspansję sieci grill barów. W tym celu KWG Superfoods S.A wyemitowała 26 667 akcji o wartości 15 zł każda. W sumie spółka zamierza sprzedać 21% udziałów spółki.

Pomysłodawcą i założycielem sieci jest Jarek Czechowski – polski DJ. - Mamy precyzyjne plany rozwoju. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na wyposażenie lokalu w Hali Koszyki, jak i otwarcie kolejnych dwóch punktów w wybranych dużych miastach w Polsce, w lokalizacjach zorientowanych na turystów i imprezy. Kapitał niezbędny do uruchomienia jednego, nowego punktu to ok. 120 tys. zł. W kolejnym kroku, oprócz lokali własnych, planujemy także ekspansję w formie franczyzy. Pozyskany kapitał wsparty finansowaniem z zysków pozwoli nam na podwojenie ilości punktów gastronomicznych do końca 2017 roku – podkreśla Jarek Czechowski.

Akcjonariusze otrzymują imienne akcje spółki, zniżki przy zakupie w lokalach firmy oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy - informuje Piotr Loroch, COO Beesfund.com platformy, która zorganizowała emisję.


Food truck „Kiełba w Gębie” pojawił się na warszawskich ulicach w maju 2014 roku. W maju 2015 r. uruchomiono pierwszy stacjonarny punkt zlokalizowany przy stołecznej plaży nad Wisłą, przy klubie „Temat Rzeka”. W styczniu 2016 roku, sieć wzbogaciła się o punkt stacjonarny w podziemiach Dworca Centralnego PKP w Warszawie, a w maju 2016 uruchomiony został drugi punkt nad Wisłą, przy Płycie Desantu, na której działa klub „Cud nad Wisłą”.

 

  • Grigo---ruta 2016-08-08 11:05:20

    Zacne, chwytliwa nazwa i do tego zapada w pamięci. :D O dziwo jeszcze nie trafiłem na food truck tej franczyzy. Sam też prowadzę gastro we współpracy, ale u mnie kooperacja jest stacjonarna no i serwuje kurczaki. Mam punkt i wystrój według własnego uznania, a u holly powder zaopatruję się w produkty i materiały promocyjne, co mi odpowiada. Teraz jak tak się zastanawiam to opcja food trucka jest całkiem interesująca.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA