Kikkoman z nowym narzędziem komunikacji z klientami

Autor: pr 13 lutego 2015 14:09

Z początkiem lutego ruszyła polska wersja strony internetowej Kikkoman.pl. Nowa witryna ma być narzędziem komunikacji między konsumentami, a japońskim producentem sosów sojowych Kikkoman.

Serwis skierowany jest do konsumentów. Zawiera najnowsze informacje dotyczące oferty produktowej marki Kikkoman, jest źródłem kulinarnych inspiracji.

Witryna Kikkoman.pl ma za zadanie ułatwić dotychczasową komunikację z klientami. 

Marka Kikkoman jest jednym z najpopularniejszych producentem sosów sojowych na świecie. Produkty Kikkoman stanowią uniwersalną przyprawę do dań zarówno w kuchni europejskiej, jak i azjatyckiej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane