Kikkoman z nowym narzędziem komunikacji z klientami

Autor: pr 13 lutego 2015 14:09

Z początkiem lutego ruszyła polska wersja strony internetowej Kikkoman.pl. Nowa witryna ma być narzędziem komunikacji między konsumentami, a japońskim producentem sosów sojowych Kikkoman.

Serwis skierowany jest do konsumentów. Zawiera najnowsze informacje dotyczące oferty produktowej marki Kikkoman, jest źródłem kulinarnych inspiracji.

Witryna Kikkoman.pl ma za zadanie ułatwić dotychczasową komunikację z klientami. 

Marka Kikkoman jest jednym z najpopularniejszych producentem sosów sojowych na świecie. Produkty Kikkoman stanowią uniwersalną przyprawę do dań zarówno w kuchni europejskiej, jak i azjatyckiej. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane