Kilkadziesiąt nowych marek w gronie najemców Alei Bielany

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2015 12:23

W listopadzie Park Handlowy Bielany otworzy nową część obiektu i zmieni nazwę na Aleja Bielany.  W Alei Bielany znajdzie się około 200 sklepów. Mocno rozszerzy się oferta sklepów z branży modowej, sportowej i AGD RTV.

Do grona najemców z branży modowej dołączą takie międzynarodowe brandy jak TK Maxx, H&M i C&A. Silną reprezentację w największym centrum handlowym w Polsce będą miały rodzime marki: Carry, Diverse i Diverse Woman, Big Star, Medicine, Wólczanka, Bytom czy Vistula. Nie zabraknie sklepów należących do największej polskiej firmy odzieżowej LPP, czyli Reserved, Mohito, Sinsay, Croop i House. Aleja Bielany zaoferuje także bogaty asortyment odzieży sportowej dostępny w dwupoziomowym Sports Direct oraz Matres Sport. Kolejny sklep stacjonarny otworzy sieć Militaria.pl. Segment urody uzupełnią Sephora, Rossman, Hebe i Organique. Na dwóch poziomach zlokalizowany zostanie Smyk Megastore. Dział AGD, RTV i telefonii komórkowej wzbogacą marki NeoNet, Saturn Connect oraz iSpot i Samsung Brand Store. W sumie w Alei Bielany znajdzie się blisko 200 sklepów.

Park Handlowy Bielany to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku, mające w swoim zasięgu 1,5 mln klientów. Oferta centrum łączy asortyment wnętrzarski i modowy. Klienci Parku mają do wyboru szeroki wachlarz produktów: zarówno mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, jak również mody. Park Handlowy Bielany zlokalizowany jest przy południowej granicy Wrocławia.

W listopadzie 2015 roku Park Handlowy Bielany, już jako Aleja Bielany, przyjmie gości w nowym, jeszcze większym  i nowocześniejszym obiekcie. Zaoferuje swoim klientom ponad 200 sklepów na ponad 145 tys. powierzchni handlowej.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane