REKLAMA
REKLAMA

Kinga Pienińska ponownie z kampanią telewizyjną

Autor: pr 30 września 2014 10:45

Trwa druga w tym roku kampania telewizyjna Kingi Pienińskiej naturalnej wody mineralnej klasy premium. Nowa kampania wystartowała pod hasłem "Kinga Pienińska Czysty smak Pienin".

REKLAMA

- Chcemy w ten sposób podkreślić fakt, że swój wyśmienity smak i jakość Kinga zawdzięcza pienińskiemu rodowodowi. Ponadto, że jest autentyczna i prawdziwie polska. Nie musimy i nie sięgamy do zagranicznych plenerów i aktorów, aby w ten sposób podkreślić jakość i pozycję marki. Budujemy strategię na pomysłach bazujących na naturalnych walorach naszej wody. To one są jej największymi atutami - wyjaśnia Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki.

Materiał do nowej kampanii telewizyjnej powstał latem tego roku w Pieninach. Wykorzystano w nim autentyczne ujęcia z Sokolicy z widokiem na Pieniński Park Narodowy i reliktową sosnę na szczycie, najbardziej charakterystyczny symbol Pienin, który od lat widnieje również na wszystkich etykietach wody.

Za realizację spotu reklamowego odpowiada spółka Propeller Film.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA